close
تبلیغات در اینترنت
جزییات آپدیت جدید فروردین ماه کلش اف کلنز

کلش یار | آموزش کلش آف کلنز ، هک و جم رایگان

جزییات آپدیت جدید فروردین ماه کلش اف کلنز
امروز یکشنبه 06 فروردین 1396

تبلیغات

آخرين ارسالي هاي انجمن

جزییات آپدیت جدید فروردین ماه کلش اف کلنز

و حالا ویژگی های آپدیت جدید:

این آپدیت از بزرگترین آپدیت های اخیر بازی هست و شامل تغییرات و ویژگی های زیادی میشه.

تغییرات بازیکنان تون هال ۱۱:

  • دامنه ی تاثیر قدرت های گرند وارد اندکی کاهش پیدا کرده:
    این کاهش مورد انتظار بود چون با دامنه ی خیلی بالا، محل پیدا کردن این قهرمان زیاد اهمیتی نداشت. حالا پیاده کردن گرند واردن نیاز به دقت بالاتر داره و درنتیجه چالش بر انگیز تر میشه.

 

تغییرات بازیکنان تون هال ۱۰ به بالا:

  • حالت چند هدفه ی اینفرنو تاور با هدف های جدید سربعتر درگیر میشه:
    تاخیر در تغییر هدف مدت های پیش به صورت عمدی به این حالت از اینفرنو تاور اضافه شده بود و دلیلش هم این بود که اینفرنو تاور خیلی در برابر ویچ قوی بود. با سطح جدید ویچ که در آپدیت قبل معرفی شد و ویژگی هایی که در دونیت نیرو اضافه شد (افزایش سطح با دونیت)، افزایش سرعت تعویض هدف برای اینفرنو تاور برای حفظ بالانس بین قدرت حمله ی اسکلت ها و سرعت دفاع مورد انتظار بود.
  • احتمال برخورد بازیکنان تون هال ۱۰ و ۱۱ کم شده:
    با اضافه شدن تعداد بازیکنانی که به تون هال ۱۱ ارتقا پیدا کردن، تغییراتی انجام شده تا موقع سرچ، بازیکنان تون هال های ۱۰ و ۱۱ کمتر با هم رو به رو بشن. البته بازیکنان لیگ چمپیون شامل این تغییر نمیشن.

 

تغییرات بازیکنان تون هال ۹ به بالا:

  • جانِ اسکلت ها کاهش پیدا کرده:
    اسکلت ها در اصل باید موجوداتی ضعیف باشند که ضعف در زنده موندن رو با تعداد زیادشون جبران کنن. اما مقاومت بالاشون در برخی موارد مانع نابودیشون با آرچر تاور با یک تیر میشد. مقاومتِ کاهش یافته تضمین میکنه که آرچر تاور در برابر گروه های اسکلت تاثیرگذارتر بشه.
  • اسکلت های ایجاد شده به وسیله ی ویچ، تله ها رو فعال نمیکنن:
    این ویژگی برای این به وجود اومده که حمله های موفقیت آمیز فقط در نتیجه ی استراتژی عالی و تجربه ی بالای کار با نیرو ها به وجود بیاد. پس اگر عادت به استفاده از یک نوع نیرو با یک نوع استراتژی خاص دارید، وقتشه که با سایر روش ها هم آشنا بشید. این اتفاق شاید به نظر ناگوار بشه، اما دقیقا همون اتفاقی هست که برای هوگ افتاد. زمانی حمله با هوگ قدرتمند ترین نوع حمله بود و به سه ستاره شدن قطعی منجر میشد. اما بعدا با آسیب ۱٫۵ برابری جاینت بمب و یه سری تغییرات دیگه، قدرت هوگ گرفته شد. به همین صورت، فعال نشدن تله ها میتونه جلوی یک گروه ویچ رو با آسیب پذیر کردنشون نسبت به تله ها بگیره.
  • گابلین سطح ۶ به تون هال ۹ منتقل شد (قبلا در تون ۱۰ بود):
    این کار میتونه حضور گابلین در اتک ها رو افزایش بده.
  • اکس بو های سطح ۲ تا ۴ قدرت حمله ی بیشتری پیدا کردن:
    زمانی اکس بو یک ساختمان دفاعی کم بازده در بازی محسوب میشد اما حالا با وجود جاینت ها و گالم ها و لاواهوند های مقاوم، میتونه کمک خیلی خوبی به دفاع در تون هال ۹ باشه. قبلا اکس بو ضعیف تر از آرچر تاور قرار میگرفت اما با این تغییر قوی تر از آرچر تاور ظاهر شده.

 


تغییرات بازیکنان تون هال ۸ به بالا:

  • قدرت حمله ی والکری افزایش و مقاومتش کاهش یافته:
    این کار برای بازگرداندن والکری به صحنه انجام شده و کاهش مقاومتش به خاطر بالانس شدن قدرتش هست.
  • والکری پس از رسیدن به هدفش بسیار سریعتر شروع به حمله میکنه:
    والکری پس از رسیدن به هدفش حالت خاصی قبل از چرخوندن تبرش داشت که مدت زمان زیادی رو به خودش اختصاص میداد. این زمان باعث میشد که بیشترین زمان زنده بودن والکری صرف صبر کردن قبل از حمله بشه تا حمله ی واقعی. با این تغییر، والکری پس از رسیدن به هدف بسیار سریعتر از قبل شروع به حمله ی چرخشی میکنه. این تغییر والکری رو تبدیل به نیرویی فرزتر و خطرناک تر و کارامدتر میکنه.
  • مقاومت ویزار تاور های سطح ۵ تا ۹ افزایش پیدا کرده، در سطوح بعدی افزایش بیشتر هست:
    ویزارد تاور در سطح های پایین و متوسط ساختمان بسیار موثری برای دفاع در برابر گروه دشمنان هست اما با بالا رفتن لول بازیکن، این تاثیر کم میشه. در تون هال های ۹ و ۱۰، با وجود ظاهر قدرتمند، ویزار تاور به آسانی از بین میره. با افزایش مقاومت این ساختمان، میشه این ساختمان رو هم در دفاع همراه با توپ و آرچر تاور موثر دونست.
  • نیروهای مدافع (نه قهرمانان) اگر بدون حرکت زیر اثر پویزن اسپل قرار بگیرند، فرار میکنند:
    اسپل پویزن بهترین حامی در برابر نبرد های نیرو با نیرو هست چون هم سرعت حمله ی نیروهای حریف رو کم میکنه و هم اونا رو میکشه. اما این اسپل برای خالی کردن کلن کسل حریف استفاده میشد به این صورت که پس از خروج نیرو ها یک یا چند اسپل روی اون ها می انداختیم و به سادگی از بین میرفتن. این ویژگی باعث میشد که نیرو های دفاعی نقش تزیینی داشته باشن و اصلا در نبرد تاثیری نداشته باشن و تنها باید برای مرگشون زیر این اسپل صبر میکردیم. با این تغییر، اسپل لایتنینگ دوباره برای کشتن نیرو های حریف به میدان برمیگرده و همچنان برای کشتن نیروهای مدافع نیاز به نبرد تن به تن هست.

تغییرات بازیکنان تون هال ۵ به بالا:

 

  • زمان مورد نیاز برای ساخت تمام اسپل های دارک به ده دقیقه کاهش پیدا کرد
  • زمان مورد نیاز برای ساخت تمام اسپل ها به ۲۰ دقیقه کاهش پیدا کرد:
    دلیل این دو تغییر، تمایل تیم سازنده ی بازی کلش اف کلنز به افزایش سرعت بازی کردن در مقایسه با صبر کردن برای ساخت نیرو هست. زمان ساخت اسپل بدون شک بیشترین زمان مورد نیاز برای اتک هست که با این تغییر کاهش پیدا کرد.

تغییرات بازیکنان همه ی سطوح:

  • زمان حمله مجددا به سه دقیقه کاهش پیدا کرده:
    با آپدیتی که در اون تون هال ۱۱ معرفی شد، تصور میشد که با افزایش تعداد ساختمان ها و دیوار ها و مقاومت ساختمان ها، به زمان بیشتری برای حمله نیاز باشه که اشتباه بود. بنابراین زمان حمله مجددا به سه دقیقه برگشته. دوباره باید حملات فشرده تر و کوتاهتری رو شاهد باشیم. این تغییر بخاطر درخواست کسانی بود که در وار شرکت میکردند.
  • جایزه برای حملات انتقامی (ریونج)، جایزه برای ستاره، جایزه برای لیگ
    این موارد هم از مدت ها قبل قابل انتظار بودن که حالا اضافه شدن.
  • ساخت ساختمان های جدید قابل لغو نیست، اما ارتقا قابل لغو هست.
    این تغییر برای مقابله با ساخت ساختمان جدید که به محض شروع ساخت در کلن وار ظاهر میشه و حذف کردنش بعد از شروع وار انجام شده. این کار یک برتری ناعادلانه رو منجر میشد.

تغییرات کلی:

موارد جدید:

  • اضافه شدن نیروی جدید بولر در تون هال ۱۰
  • اینفرنو تاور سطح ۴ در تون هال ۱۱
  • مرتار سطح ۹ در تون هال ۱۱
  • هوگ رایدر سطح ۶ در تون هال ۱۰
  • والکری سطح ۵ در تون هال ۱۰
  • گابلین سطح ۷ در تون هال ۱۰

وار:

  • حریف یابی در وار کاملا بازبینی شده
  • وار های ۳۵ و ۴۵ نفره برای تسریع وار های دیگه حذف شده
  • وضعیت جدید در پروفایل کلن به نام “برد های متوالی” که نشان دهنده ی تعداد وار های پشت سر هم بدون باخت هست
  • منوی اخبار وار دو باره طراحی شده تا خوانا تر باشه
  • تعدا اتک های باقی مونده در کلن وار خارج از صفحه ی وار و روی دکمه ی وار قابل مشاهده هست
  • تمام فیلم های اتک در کلن وار مستقیما از دکمه ی کلن من/ کلن حریف قابل مشاهده هست.
  • دکمه ی ستاره با یک دکمه ی بزرگتر به نام جزئیات جنگ در پایین سمت راست صفحه ی نقشه ی وار جایگزین شده

اطلاعات تغییر جدید کلش اف کلنز

سایر:

  • روی آیکن بیلدر در بالای صفحه کلیک کنید تا تمام ارتقاهای در حال انجام رو ببینید.
  • روی یک ارتقای در حال انجام در صفحه ی ارتقاها کلیک کنید تا اونو در بیس خودتون ببینید
  • در حال حمله، نوار انتخاب نیرو فلش هایی به سمت راست/چپ نشون میده که بدونید آیا نیرو یا اسپل استفاده نشده ای وجود داره یا خیر.
  • کلیک روی ارابه ی لوت نشون میده که چقدر منابع داخل هست.
  • مخازن حالت بصری واضحتری پیدا کردن تا بدونیم چقدر پر هستند.
  • انفجار تله ها دامنه ی اثر اون ها رو در جنگ به خوبی نشون میده.
  • نبرد ها وقتی فقط یک اسپل پویزن باقی مونده باشه به طور خودکار تموم میشن و اگر یک اسپل earthquake-spell/” title=”زلزله” >زلزله باقی مونده باشه به صورت خودکار تموم نمیشن.
  • فیلم های حمله و دفاع بیشتری در لیست پیام ها ذخیره میشن و به مدت طولانی تری باقی میمونن.
  • بازدید کلی از نیرو ها (گزینه سمت چپ صفحه) نشون میده که چه زمانی به پایان ساخت نیرو ها و اسپل ها باقی مونده و همچنین امکان بوست در همون منو وجود داره
  • محل نشون دادن نیروهای باز شده توسط بازیکن در پروفایلش دوباره چیده شده

ایردیفنس اپدیت جدید

طراحی ایر دیفنس ها تغییر کرده

دسته بندي: مقالات,بررسی و پیشنمایش,
مطالب مرتبط :

ارسال نظر

اين نظر توسط Aliabdolzahi در تاريخ 1395/1/3 و 19:04 دقيقه ارسال شده است.
#QY08QG8Uدوستان میخام بیایید کلن من خلوته میخام شلوغ بشه مرسی هر کی دوست داشت بیاد
کد نمايش نظرات

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی

زیرنویس

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد